Skip to content
Nexus
Home
Interne communicatie Klantcommunicatie Leverancierscommunicatie
Reeds gecommuniceerde berichten
Staat jouw vraag er niet tussen? Klik hier!
  • Home
  • Interne communicatie
  • Zijn vanaf dag 1 alle functionaliteiten van D365 beschikbaar?

Interne communicatie

    • Wat wordt er verwacht van ons tijdens de kerstperiode nu de live-gang is uitgesteld?
    • Hoe zorgen we voor een doorgang van orders en planning richting de overgang naar D365?
    • Er is behoefte aan meer duidelijkheid wat de overgang naar D365 per functie inhoud
    • Wanneer is de nieuwe live-datum van D365?
    • Waarom gaan we over naar een ander ERP-systeem?
    • Waarom is er gekozen voor Microsoft Dynamics 365 (D365)?
    • Wat is de live-datum van D365?
    • Hoe worden we getraind in het gebruik van D365?
    • Wanneer gaan de D365 trainingen plaatsvinden en wie gaat dat verzorgen?
    • Wanneer krijgen we iets meer te zien van het nieuwe systeem D365?
    • Wat betekent D365 voor mijn functie?
    • Welke processen gaan er veranderen door D365 en hoe gaan deze eruit zien?
    • Zijn vanaf dag 1 alle functionaliteiten van D365 beschikbaar?
    • Wordt met D365 alles qua systeem beter? (performance systeem, doorlooptijden, gebruiksvriendelijkheid, look & feel, flexibeler, gebruikersgemak etc.)
    • Hoe zorgt de organisatie ervoor dat dit niet teveel geld gaat kosten?
    • Kan ik een bijdrage leveren om het project te ondersteunen?
    • Waar kan ik terecht met vragen/opmerkingen over project Nexus?

Categorieën

  • Interne communicatie
  • Klantcommunicatie
  • Leverancierscommunicatie

Zijn vanaf dag 1 alle functionaliteiten van D365 beschikbaar?


Dat is wel het streven, maar we moeten wel realistisch blijven. Er zullen ongetwijfeld obstakels verschijnen, deze proberen we zo goed mogelijk te tackelen door voor live-gang uitvoerig te testen.

© 2022 FAQ AVZ-Group
Go to Top